TIPY, JAK ZAŽEHNAT (ZIMNÍ) DEPRESI PŘÍRODNÍ CESTOU
  
  

Zimní období je přímo spojeno s pochmurnou někdy až depresivní náladou, která nám dokáže pěkně znepříjemnit život. I když se jedná o zcela přirozený stav a je dobré to přijmout s lehkostí a úsměvem, můžeme si pomoci přírodními doplňky stravy, abychom se cítili lépe, popřípadě těmto stavům předešli. Pravidelná konzumace funkčních superpotravin v náročnějších obdobích nám pomůže se lépe koncentrovat na své osobní cíle, práci, rodinu a užívat si volný čas. Vyznačují se blahodárným přínosem pro naší psychiku a celkové duševní zdraví.

Co tu najdete?
  • Které superpotraviny pomáhají v boji s depresí
  • Jak doplnit minerály
Koupit všechny
  1. ashwagandha

Jeden z nejznámějších a nejlepších adaptogenů ashwagandha neboli indický ženšen pozitivně ovlivňuje všechny systémy a každou buňku v lidském těle. Již před tisíci lety si byli jejích účinků vědomi léčitelé, kteří ji intenzivně využívali v tradiční ayurvédské medicíně. Rozsáhlé studie potvrdili, že pravidelné užívání ashwagandhy přispívá ke zvýšení hladiny acetylcholinu v mozku, který zlepšuje paměť i celkovou funkci mozku a podporuje inteligenci. Mezi další vyjímečné účinky ashwagandhy patří také její schopnost zvyšovat hladinu uklidňujícího neurotransmiteru GABA, který má komplementární účinky na acetylcholin, což příznivě působí na naší psychiku. Účinky ashwagandhy můžete cítit již několik dní po užívání. Zlepší se váš fyzický i psychický výkon, lépe budete odolávat každodennímu stresu a možná uvítáte i afrodiziakální účinky :-)

  1. brahmi

Populární ayurvédská bylina brahmi neboli bakopa drobnolistá poskytuje ochranu mozku před volnými radikály a zabraňuje tak jeho poškozování. Kromě toho vytváří nové nervové spojení a vyvažuje základní hladiny neurotransmiterů. Díky tomu se výrazně zlepšuje paměť a podporuje duševní rovnováha. Konzumace brahmi celkově přispívá k revitalizaci mozku, uvolnění psychického napětí a k celkové duševní pohodě. Stejně jako ashwagandha obsahuje adaptogenní látky, které pomáhají zvládat (adaptovat) stresové situace.

  1. epsomská sůl

Nejdůležitější minerál, který hraje důležitou roli v lidském těle a přímo ovlivňuje nervovou soustavu je hořčík. Hořčík podporuje CNS především parasympatikus, který je zodpovědný za naší psychickou pohodu. Většinou se do vůdčí pozice dostává jeho antagonista sympatikus. Tato nerovnováha se může projevovat jako deprese, úzkost, strach a nervozita a v dlouhodobém měřítku má tragické následky na psychiku. Je nezbytné doplňovat hořčík obzvlášť v zimním období. Ideálním způsobem je 20ti minutová regenerační a relaxační koupel v espomské soli, která doplní hladinu hořčíku přesně v takovém množství, jaké potřebujeme. Nedochází tedy předávkování jako při vnitřním užívání hořčíku.

                                                                                                     "love nature, love yourself"       

Kristýna Durasová

Miluji vaření, pečení a to vše z poctivých surovin. Vždy pro mě byl důležitý jejich původ a kvalita, proto nejradši používám naše produkty od NATU. Mám 5 letou dceru, která mi vždy asistuje a nadšení pro zdravý životní styl se mnou sdílí od malička. Firma NATU má pro mě hluboký význam. Na jejím vzniku jsem se podílela již od začátku ve spolupráci se svým přítelem a partnerem Standou a ostatními z týmu. NATU je pro mě způsob předávání všeho co jsem se za posledních pár let naučila. Kromě NATU se věnuji výživovému poradenství, lektorování a józe. 

Musíte být registrováni

Klikněte zde pro registraci